Zoeken

Je klantenaccount

Je klantenaccount:

    • Je bestellingen volgen.
    • Je aankopen bekijken.
    • Je productbeoordelingen delen.
    • Je puntensaldo consulteren.
    • Je babyspaarprogramma consulteren.
    • Je contactgegevens wijzigen.
    • Informaties over je kinderen toevoegen en van speciale aanbiedingen genieten.
    • Je bankkaart bewaren om tijd te besparen met je volgende bestelling.
    • Je nieuwsbriefabonnement wijzigen.

  • Op je computer:

    • Klik rechtsboven op het pictogram "Nieuwe klant / Inloggen".
    • Klik op "Account aanmaken".
    • Vul het formulier in of inlog met Facebook of Google.

    Op je smartphone:

    • Klik op linksboven op het menupictogram.
    • Klik op "Account".
    • Klik op "Inloggen" en op "Account aanmaken".
    • Vul het formulier in of inlog met Facebook of Google.

    Het is niet verplicht om een klantaccount aan te maken. Je kan je bestelling plaatsen zonder ingelogd te zijn. Je zal je bestelling niet op de website kunnen volgen (wij zullen je per email of SMS op de hoogte houden), en je zal geen klantenpunten sparen.


De nieuwsbrief:

  • Blijf op de hoogde met de laatste trends en aanbiedingen! Voer je e-mailadres in en vertel ons iets over jezelf om aanbiedingen te ontvangen die bij je passen!
    Je kan ook voor onze nieuwsbrief inschrijven in je klantenaccount. Ga naar je klantenaccount, klik op "Mijn abonnementen" en kies om de nieuwsbrief per email te ontvangen.

  • Ga naar je klantenaccount, klik op "Mijn abonnementen" en kies om de nieuwsbrief per e-mail niet te ontvangen. Je kan ook voor de nieuwsbrief af te melden door hier te klikken.
    Zodra onze database is bijgewerkt, ontvang je geen aanbiedingen meer.
    In geval van nood kan je direct contact met onze klantendienst opnemen per e-mail.

Hulp nodig?